25.12.17

Wishlist Óculos de Sol[Wishlist Sunglasses]-Zaful

Um dos acessórios que eu mais gosto são os óculos de sol,principalmente pelo o charme a mais que eles proporcionam para um look simples ou até mesmo sofisticado.E no post de hoje eu trago a minha wishlist contendo diversos modelos da Zaful .Espero que gostem.

One of the accessories that I like most are the sunglasses, especially for the more charm they provide for a simple look or even sophisticated.And in today's post I bring my wishlist containing various models of Zaful. Hope you like it.
 

Gold Crossbar Cat Eye Mirrored Sunglasses - Pink

 

 


Cut Out Black Charming Cat Eye Sunglasses - Black

 

Ombre Asymmetric Hollow Out Leg Rectangle Sunglasses - Tea-colored

 

Cat Eye Black Sunglasses - Black

 

Quais você mais gostaram?
Contem para mim!

Which ones did you like the most?
Count for me!

*Para saber mais sobre a loja basta acessar:
*To learn more about the store just login:




Siga o Páginas nas Redes Sociais:

 

2 comentários.:

 
Páginas em Preto © Todos os direitos reservados.